Ne hagyd abba - szólt a fa

 2012.11.15. 22:13

Ha egy üzlet egyszer beindul... :)

Péter, aki épp a ládapadján ücsörgött, megkérdezte, hogy ha már ilyen frankón belejöttem az excenteres csiszológép használatába, lenne-e kedvem egy másik, rejtegetett bútordarabjával elidőzni. Szerintem még nem tudta, kinek teszi fel ezt a kérdést. Naná, hogy volt kedvem, és mivel ő már nemigen tudta volna hová tenni ezt a kisszekrényt, ugyanezzel a lendülettel nekem is ajándékozta. 

Napokig tűnődtem, hogy a jellegtelen, barna éjjeliszekrény ki is lehet valójában. Az biztos, hogy mikor egy mesterember kezei között formálódott, nem arról álmodott, hogy vénségére egy garázsban álldogáljon. Ütött-kopott külsejéből áradt a huncutság, és bár nemigen volt kedve megmutatni, de a kecsesség is. 

Mivel festék nem volt rajta, a hőlégfúvózás ezúttal elmaradt. Előkaptam a csiszolót, majd portalanítás után nekiestem alapozóval. Végül a fedőfesték, majd a minta került rá.

Ez lett egyelőre belőle (és mivel ekkor még mindig idióta voltam, naná, hogy before fotót róla sem tudok hozni...):

Cikkcakk-festés közben (nem keveset időztem vele, még szerencse, hogy egy fotó nem rögzít hangot...):

1.jpg

Majdnem kész:

201210026323.jpg

201210026324.jpg

A majdnem a tetején lévő tátongó űrre vonatkozik, mivel oda még keresem az igazit. Valószínűleg tejüveg lesz, mivel a tetejére olvasólámpát szánok a nemsokára S.K. felújításra kerülő hálónkban. És ha minden igaz, cuki bojtja is lesz, bár egyelőre szerintem ez a bútor pasis. Úgyhogy még meglátjuk... 

Címkék: chevron cikkcakk bútorfelújítás DIY éjjeli szekrény DIY

A bejegyzés trackback címe:

https://ketkezemmel.blog.hu/api/trackback/id/tr534909327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása